poniedziałek, 21 lipca 2014

Pieczone pomidory

Czy tylko ja tracę apetyt w tak upalne dni? Nie dla mnie mięso, zupy i mączne potrawy. Po szybkiej wizycie w sklepie lodówka zapełnia się jogurtami naturalnymi i świeżymi warzywami, na kuchennym stole królują góry soczystych owoców, a z kredensu uśmiechają się do mnie gałązki pachnących pomidorów... Ach jak ja kocham lato:)


Pieczone pomidory*

4 pomidory
2 duże ząbki czosnku
oliwa z oliwek
bazylia
tymianek
sól pieprz

Pomidory przekroiłam na połówki. Czosnek obrałam, pokroiłam w słupki i powbijałam w pomidory. Następnie oprószyłam solą, pieprzem i przyprawami. Skropiłam oliwą i wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 150 stopni po upływie 15 minut obniżyłam temperaturę do 100 stopni i dopiekałam przez pół godziny. Podajemy na ciepło lub na zimno. Mi smakują z maślanym rogalem (przepis już jutro:))
 
*jedynym minusem tej potrawy jest konieczność dogrzewania kuchni włączonym piekarnikiem, jednak możemy przygotować pomidorki wieczorem i cieszyć się ich smakiem już od samego rana.





Płaski brzuch- posiłki dietetyczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz